JAK BÝT ZDRAVÝ A SILNÝ

EFEKTIVNÍ POHYB PRO PŘEMĚNU POSTAVY I VÍCE ENERGIE

Kdo má ideální prostředí a prostředky pro trénink? Sportovci a lidé, kteří optimalizují ostatní aspekty života jako je strava, spánek, regenerační procedury a další pro kompenzaci tvrdého tréninku. Zopakuji důležitou věc. Pokud nejsi sportovec, tak se tak nemůžeš ani chovat.

Je třeba si přiznat, že málokterý normálně pracující člověk má ideální podmínky, proto aby se mohl 5x v týdnu na 2h zavřít do gymu. Bohužel na to nemá spousta lidí ani čas. Nebo naštěstí? Ono ukrajování si spánku, kvůli ranní lekci od 7h taky není nejlepší řešení. Jedno z nejdůležitějších uvědomění si je to, že pro maximalizaci přeměny postavy a zdraví je spánek mnohem důležitější než trénink. Jak to tedy lze změnit? Buďto obětováním úsilí do optimalizace činností mimo trénink anebo přechodem na minimalistický trénink.

Minimalistické tréninky pro zvyšování energie

Pozitivní vliv pohybové aktivity nelze popřít ale nelze popřít ani to, že trénink je také stresor, byť pozitivní ale i ten, pokud je špatně dávkován, tak dokáže uškodit. Proto mnohdy stačí krátký ale intenzivní trénink k lepšímu zdraví i síle.

Mé tréninky ti nakopnou metabolismus (tím pádem spalování tuků), zvýšíš růstový hormon (a tesťááák), budeš posilovat fyzičku (zvýšíš bazální metabolismu) a zároveň si zvýšíš si sebevědomí a spojení sám se sebou. Protože trénink není jen o pohybu ale i o mentálním nastavení. Ideálně si tedy potom takový trénink udržuje správnou intenzitu a náročnost, přičemž skončí přesně včas a ty tím tak namísto vydávání energie, energii získáváš.

Hlavní výhodou těchto tréninků je minimální časová a prostorová náročnost ale také malé nároky na vybavení. V těch nejminimalističtějších variantách stačí tvé tělo. Lze odjet kvalitní trénink bez vybavení ale i s gumičkami, činkami, kettlebellem, vestou, lanem, partnerkou / partnerem, zvířectvem a čímkoliv, co doma nebo venku najdeme.

Jaký je skutečný trénink pro zdraví? Ten na který máš ideální podmínky a energii. Protože jen zdravý člověk může být opravdu silný.

S ČÍM VŠÍM TI MŮŽE TRÉNINK POMOCI

JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE

V tréninku se zaměřuji na cvičení s vlastní vahou či minimálním vybavením.
Na základě mých zkušeností s trénováním jsem přesvědčený, že přirozený pohyb, ovládnutí cvičení s vlastní vahou a minimalistickým vybavením má na tělo ten nejlepší efekt z hlediska zdraví a síly. V tréninku řeším sílu, výkonnost a napravování svalových dysbalancí, slabostí a bolestí skrze mobilitu a silový trénink.

Jak takový trénink většinou vypadá?

  • Mobilizace a aktivace – Dle potřeb 10-20min práce na mobilitě a aktivace svalů potřebných pro daný trénink. Dechové cvičení pro přípravu na trénink a zátěž.
  • Silová část tréninku – Práce s vlastním tělem, cvičení na gymnastických kruzích, na hrazdě, s kettlbellem, využívání gumiček, posilování s osou.
  • Dovednost – Učení se pohybu, který nám nejde = stojka, žonglování, plazení se, dřep, cokoliv. Nebo nějaký druh kardia (nejlépe intervaly nebo HIIT, rozhodně nemyslím nekonečný pochod na páse).
  • Kompenzace – Individuální protahování a mobilizace dle potřeb. Krátké dechové cvičení nebo meditace na závěr.


A kde trénuji?

Na jaře, v létě, na podzim a kdykoliv přeje počasí, tak na workoutovém hřišti na Veleslavíně nebo při domluvě i kdekoliv jinde venku či u tebe doma.
V zimě v Aréně Pavly Kladivové v centru

Recenze

Za Lukášem jsem přišel s tím, že chci zhubnout.
Zjistil jsem o sobě, že jsem mnohem méně organizovaný, než jsem si myslel a Lukymu tak místy způsobuji vrásky. Někdy se jeho trpělivosti se mnou až divím. Často ze mě dostane mnohem víc, než bych zvládl sám za sebe a tím mě posouvá dal.
Začali jsme optimalizací zdraví skrze obnovu spánku a správného nastavení hormony restartujícího stravování.
Jedeme hlavně fullbody tréninky s vlastní vahou v kombinaci s HIIT kardiem. Od začátku se mi zlepšila mobilita, kondice i síla. Za 5 měsíců 6Kg dole a mínus 10cm v pase.

Marcel Marciš – Hrdý tatínek a učitel

125394533_1283307355401430_6021626714384629568_n

Lukáš je super trenér s úplně individuálním přístupem ke každému. Někdy to semnou má asi těžké, ale snažím se plnit vše co mám.
Přišla jsem s cílem dostat se do váhovky, abych mohla mít zápas. Musím říct, že to jak Lukáš vymyslel tréninkový plán, který skloubil nároky na spalování tuku a přenositelnost do zápasu se mi moc líbí.
Lukáš mi nastavil celý režim, stravu i suplementaci na vyvážení dopadu velkého množství tréninků. Za 5 měsíců se povedlo 8Kg dole a 11,5cm v pase pryč. Cítím se silnější a stabilnější.
Největším přínosem beru naučení se správnému dýchání, které je pro MMA kritické.

Alexandra Horáčková – MMA zápasnice

S Lukášem jsem začal spolupracovat nedávno, zaměřili jsme se u mě hlavně na stravu a pohyb. Od počátku bylo vidět, že má v těchto i ostatních věcech jasno, a že dokáže pomoci, ať už máte jakýkoliv životní styl. 

Co se týče “jídelníčku”, tak se mi obzvlášť líbí, že od Lukáše vlastně žádný nedostanete, a na začátek nejdete hned do extrému, kdy si zjišťujete všechny možné hodnoty apod. Ale stačilo začít snídaní, kdy jsem na začátek dostal pouze pár pravidel a ty se snažit dodržovat, takže člověk si může stále jíst v podstatě to co chce a je to pro jeho tělo správné. Také jsem se naučil jak se stravovat správně dle své skutečné individuality a přitom si neodpírat věci, které mám rád.
Ohledně cvičení jsem obrovsky překvapen, že se Lukáš snaží mi přizpůsobit cokoliv z tréninku, ale zároveň mě posouvat dál. Tréninkový plán je postaven na základech, které se postupně rozvíjí až do komplexního tréninku.

Kryštof Francl – Kamarád a ajťák

Fitness trenérů a výživových poradců u nás najdete opravdu spoustu. Každý se samozřejmě promuje jako “ten nejlepší”, i když je občas opak pravdou. U Lukáše se mi líbí, že jde opravdu jinou cestou než je zvykem a nepracuje jenom na svalech, ale na člověku jako takovém, aby tělo i mysl fungovala správně, což je pro mě jakožto zaneprázdněného podnikatele velmi důležité.

Ať už je člověk pokročilý nebo na úplném začátku, tak s Lukášem je vždy co zlepšovat a získávat nové zkušenosti. Zrovna zkušenosti a znalosti jsou věci, které u Lukáše rozhodně nechybí a vše se svým klientům snaží předat. To, co každý určitě ocení je, že s Lukášem nezamrznete na jednom místě, jelikož nabývá stále nových znalostí a zkušeností, které se nám všem budou hodit.

Pavel Kuchta – Kamarád a podnikatel

Má cesta

Protože jsem nebyl spokojený sám se sebou a měl jsem zdravotní obtíže, tak asi jako každý jsem začínal v posilovně. Jenže kvůli zdravotním obtížím mi klasický přístup sice zlepšil postavu ale zdraví nepomohl. Nevnímal jsem to a slepě pokračoval dokud jsem se nezranil a na 3 měsíce dostal ortézu. Když člověk pořád jen sedí ve škole nebo doma, tak ho to donutí přemýšlet. Já přemýšlel nad tím, jak vyřešit své zdraví ale v tom, co se běžně prezentovalo v mém okolí odpovědi nebyli. Stále jsem tápal.

Odpovědi jsem našel až poté, co jsem se odpoutal od zažitých pravidel a dogmat a začal hledat alternativní přístupy k lidskému zdraví, psychické i fyzické síle a energii. Život se mi převrátil naruby a já nikdy nebyl lepší v čemkoliv, co jsem dělal!

Nejenže se moje zdraví zlepšilo, ale dokonce jsem byl silnější, vyrovnala se mi psychika a cítím se lépe, než předtím. Mám více energie, jsem efektivnější a zvládám více práce i stresu. Stačilo pouze otevřít svou mysl a přijmout jiný přístup s přiznáním svých chyb.

POVSTAL JSEM NAD SVÉ LIMITY

Mám zájem o spolupráci

 Tento hovor není závazný. Ke spolupráci se člověk zavazuje až po domluvě na vstupním hovoru.

Stisknutím tlačítka “Zažádat o hovor” udělujete souhlas pro zpracování osobních údajů