Lukáš Reisinger

Kdo jsem?

 

Dovolte mi nejprve povědět Vám krátký příběh. Když mi bylo 15 let, začal jsem chodit do posilovny. Jako každý kluk jsem chtěl být svalnatý, a tak jsem v posilovně trávil nesmyslně mnoho času. Počítal jsem kalorie do zbláznění, jedl každé 3 hodiny a snažil se pořádně pumpovat. Cvičení mě naplňovalo, věřil jsem ve fitness a dával jsem do toho svoje srdce.
Ale zanedlouho… Cítil jsem se unavený a bez energie. Bolely mě svaly a klouby, ale místo toho abych poslouchal svoje vlastní tělo, snažil jsem se překonat bolest, přesně jak radila většina fitness trenérů. Nakonec jsem si svými stravovacími návyky zničil trávení. Měl jsem špatně nastavený jídelníček dle toho jak radili všichni nadšenci fitness. Jedl jsem příliš často a proti svému tělu. Až se zdravotními problémy jsem přišel na to, že nastal čas na změnu…
Naprosto jsem změnil přístup a odvrátil jsem se od klasického fitness. Nejen, že se moje tělo dostalo opět do kondice, ale dokonce jsem i zdravější a cítím se lépe než předtím. Navíc mám více energie, jsem efektivnější a zvládám více práce i stresu.

 Jmenuji se Lukáš Reisinger a je mi 20 let. Jsem kluk z maloměsta a díky své cílevědomosti jsem se dostal až do Prahy, kde jsem si udělal trenérskou licenci 3. a 2. třídy. Tyto klasické fitness kurzy mi dali akorát tak možnost si založit živnost ale žádnou výpovědní informační hodnotu. Takovéto kurzy vás naučí leda to, jak si zničit zdraví. Proto se neustále dále vzdělávám na různých netradičních kurzech a seminářích. Taktéž jsem dlouhodobým studentem systému Performance pod vedením Adama Česlíka, což mě vedlo až k získání certifikátu Performance poradce. To mě opravňuje společně s dalšími 25ti absolventy mezi prvními pracovat s klienty na holistické úrovni.
Každý trenér by se měl neustále vzdělávat a rozšiřovat své znalosti a poté je přenášet do praxe, protože o tom je podle mě práce trenéra.
 

Moje filozofie lidského fungování

 Každý, kdo chce žít opravdu zdravě potřebuje nutriční plán bohatý na živiny, zajistit si pravidelný pohyb, programovat snižování stresu, vytvářet podmínky pro zlepšování spánku, zařazovat půsty a otužování a používat živiny, o kterých víme, že podporují funkce mitochondrií a zdraví mikrobiomu.
Nic jako počítání kalorií, vážení potravin, zkoumání glykemického indexu, slepé následování diet známých osobností a neustálé si odpírání věcí, které máme rádi není potřeba a je to nesmysl. Takový přístup nadělá více škody než užitku.

 Žijeme v blahobytu, který nám doba nabízí a čím dál méně vystupujeme z naší komfortní zóny. Problémem dneška není to, že trávíme více času sezením u elektroniky ale to, že jsme zlenivěli a stáváme se slabšími. Ubývá nám pohyb a přibývá válení se u televize. To nám škodí. Mým cílem v tréninku je opravit a posílit tělo skrz nápravná cvičení a silový trénink. Ideální trénink je podle mě ten, který rozvíjí cvičencovu požadovanou vlastnost s kombinací všech potřebných vlastností, jež mu k tomu napomáhají. A je to náhoda, že zrovna zdraví patří ke všem. Mým cílem je formovat silné a zdravé lidi. Protože jen zdravý člověk může být opravdu silný. 

 Z hlediska stravování je opět problémem, že zvítězila lenost a lidé si raději chodí kupovat jídlo do supermarketů, než aby udělali pár kroků navíc do obchodu s kvalitnějšími produkty. Na prvním místě potravin vždy stojí jejich kvalita a až potom se můžou řešit ostatní věci jako zdroj, makroživiny, mikroživiny a někde daleko vzadu i kalorie. Jako další problém se jeví přeinformovanost jak od médií, tak od různých “odborníků”. Běžná populace, která do problematiky nevidí se v tomto záplavu informací ztratí a ve výsledku nikdo neví co je správně, a co špatně. Mým cílem je naučit klienty rozpoznávat dobro a zlo ve stravování a naučit je naslouchání jejich tělu, tak aby sami věděli, co potřebují a co naopak ne. 

Close Menu